Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Stephen Hawking: «Θα σκεφτόμουν την αυτοκτονία αν δεν είχα κάτι να συνεχίσω»

Ο καθηγητής Stephen Hawking, ο οποίος πάσχει από τη νόσο του κινητικού νευρώνα( αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση), μίλησε σχετικά με το νόμο που απαγορεύει σε κάποιον να βοηθήσει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να πεθάνει με αξιοπρέπεια.
Ο Hawking ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του Dara Ο’Briain και εκτός των όσων είπε για το νόμο απάντησε και στο αν ο ίδιος έχει σκεφτεί να βάλει τέλος στη ζωή του.
Ο 73χρονος καθηγητής τόνισε πως είναι η »απόλυτη ταπείνωση» να κρατάς κάποιον ζωντανό παρά τη θέληση του. Ενώ στην ερώτηση αν έχει σκεφτεί να αυτοκτονήσει απάντησε: »Θα σκεφτόμουν να βάλω τέλος στη ζωή του αν δεν είχα να συνεχίσω κάτι άλλο στον κόσμο. Είμαι καταδικασμένος αν πεθάνω πριν αποκαλύψω και άλλα για το Σύμπαν».
Ο Hawking συμπλήρωσε επίσης πως θα σκεφτόταν την αυτοκτονία αν βρισκόταν σε μεγάλο πόνο και ήταν βάρος για τους άλλους γύρω του.
Ο παρουσιαστής Ο’Briain ρώτησε ακόμα τον Stephen Hawking αν έχει νιώσει ποτέ έντονη μοναξιά με τον καθηγητή να του απαντά: » Μερικές φορές νιώθω μόνο γιατί οι άνθρωποι φοβούνται να μου μιλήσουν ή δεν με περιμένουν να γράψω την απάντησή μου. Είμαι ντροπαλός και μερικές φορές αρκετά κουρασμένος. Μου είναι δύσκολο να μιλάω σε ανθρώπους που δεν ξέρω».
Όταν ρωτήθηκε για το τι του λείπει περισσότερο από το να είναι αρτιμελής, ο Hawking είπε μεταξύ άλλων:» Θα ήθελα να μπορώ να κολυμπήσω ξανά. Αλλά και όταν τα παιδιά μου ήταν νέα με πείραζε που δεν μπορούσα να παίξω μαζί τους».
Πηγή: mirror.co.uk, news247.gr



Follow us: Unexplainedgr



0 Comment:

Δημοσίευση σχολίου